zaterdag 25 mei 2013

Limburgs Mooiste

Vandaag heb ik Leyla voor het eerst meegenomen op een wandeling door het bos. Omdat het toch wel een flink stuk is, was ik niet van plan de hele ronde te lopen, maar alleen even naar het vijvertje en dan weer terug. Onderweg werd ik al gewaarschuwd dat het vandaag Limburgs Mooiste is. Dit is een fietsevenement en de route gaat ook hier door het bos heen. Geen probleem want het stuk waar ik heen wilde daar zouden ze niet langs komen. In het bos de hondjes lekker losgelaten en met de camera er achteraan. Over de brug heen, even een mooi bloemetje fotograferen en oeps. Snel Zoran en Leyla bij me geroepen en aangelijnd, want tussen de bomen en struiken door zag ik twee reetjes staan. Een van de reetjes kwam zelfs een stuk op ons afgelopen en stak zonder ons op te merken op 20 meter afstand het pad over en verdween. Ik had hier zo graag een foto van willen maken, maar vond het toch verstandiger de lijnen van Zoran en Leyla even wat steviger vast te houden. Het andere ree stond nog rustig in het gras bij de vijver en na wat foto's te hebben gemaakt zijn we maar omgedraaid en even het veld in gegaan. De hondjes konden nog even los en na nog een paar foto's zijn we weer terug naar huis gelopen. Leyla ligt nu lekker aan mijn voeten te slapen en Zoran is aan het observeren wat er op straat allemaal gebeurt.

Dan nu de foto's van mijn Limburgs Mooiste wolfhondjes.







2 opmerkingen:

  1. Wauw, geweldig, mooie foto's en volgens mij een heerlijke wandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg dat reetje. En wat groeit die kleine hard zeg. Raar hoe snel je dat vergeet van de eerste eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen