zaterdag 9 maart 2013

Bezoekje aan de wolvenopvang

Vandaag zijn we op bezoek geweest bij Jos de Bruin die een lezing gaf over wolven. Ik volg altijd de tijd die google maps aangeeft, maar volgensmij rekend die heel ruim. Daarbij houd vriendlief ook nog wel van doorrijden en ik had me ook nog een half uur vergist in de tijd, dus we waren er zo'n drie kwartier van te voren. We werden zeer gastvrij ontvangen door mens en dier. De eerstvolgende mensen die na ons binnen kwamen waren Sanne en Wim van Saarloos pupje Oakley. Net als wij, negeerden zij bij binnenkomst de hybride Shy die rondliep en lieten haar zelf naar hen toe komen. Daarna volgden alleen nog maar mensen van een hondenforum, waarvan volgensmij een groot deel chihuahua's had. De meeste stapte gelijk op Shy af en ondanks dat ze een echte knuffelkont was, dook ze bij die eerste directe begroeting toch vaak een beetje weg.
Na flink wat gekletst te hebben met iedereen stelde Jos ieder dier even voor en mochten we nog even bij de dingo's naar binnen. Daarna zijn we in de kelder naar foto's gaan kijken en vertelde Jos nog vanalles over wolven.
Het was een interessante dag en vooral heel leuk om eens een kijkje te nemen in zijn opvang.



2 opmerkingen:

  1. Ja, ik kan me voorstellen dat je het leuk vond, en wat een schatje is Shy!!!! Wilma en ik hebben ook genoten toen we er waren! Hoe was het met het pootje van Thor? Toen wij er een maand geleden waren, zat dat ik verband vanwege een operatie....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zijn poot ging alles weer goed. Verbandje was er af en hij zat weer lekker samen bij zusje Tessy

    BeantwoordenVerwijderen