donderdag 8 november 2012

Dusty logeren - Ochtendwandeling

Eerst werd ik de deur uitgesleurd en toen ze stil stonden, moest ik dus weer even terug om de deur dicht te maken. Daarna ging het allemaal wel lekker soepel. Ze trokken nauwelijks en gelukkig besloten ze ook niet te gaan spelen onderweg. Op het veld konden ze lekker los en hebben ze ongeveer een uur achter elkaar aan gerend.
Nu zijn ze lekker moe en hebben ze beide een eigen bank uitgezocht en liggen ze lekker te dutten.

 Zoran en Dusty
 
 Dusty
 
 Mooie paddestoeltjes
 
 Zoran probeert Dusty te vangen
 
 Zoran en Dusty
 
 Dusty en Zoran lekker gek doen
 
Zoran en Dusty

3 opmerkingen:

  1. Ja ik ken dat hahaha dat mee sleuren als je de deur of poort uit wil.
    Moeder Amber en vooral ome arko hebben dat ook. Soms ben ik al op de dijk, en moet ik 20 meter terug om het deurtje dicht te doen.
    Maar leuke foto's hoor, heerlijk die ruimte en dat met elkaar spelen.
    Gr Bertus.

    BeantwoordenVerwijderen