zaterdag 10 november 2012

Dusty logeren - Samen spelen, samen slapen

Ze beginnen toch langzaam een stuk luier te worden. Ze spelen steeds korter en slapen steeds langer. De druktemakertjes zijn wel heerlijk rustig zo in huis.

Zoran
Dusty vond een mooi tak
Zoran en Dusty, samen lekker knagen
Dusty met stok
Dusty en Zoran
Dusty en Zoran
Zoran en Dusty
Gisteravond durfde Zoran even bij Dusty op de bank te kruipen,
maar mevrouw had daar toch niet zo veel zin in.
Nadat ze Zoran had weggejaagd, had ze weer alle ruimte voor zich alleen.

3 opmerkingen:

  1. Oh, oh, oh, madame Dusty wordt wel een beetje verwend volgens mij! Arme Zoran, waar moet hij nou liggen? Of heb je nog een leren bank voor de hondjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuke foto's! Die twee kunnen het goed vinden samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, die laatste 2 foto's vertellen al een heel verhaal.
    Ik ben bang dat wij niet mee kunnen Eva a.s. zondag. Ik heb net weer even Thorgal zijn lip opgetild (alles zit gelukkig onzichtbaar in zijn mond) maar het is de afgelopen dagen weer erger geworden. Dit is echt niet weg a.s. zondag. Ik vind het ONTZETTEND jammer, maar niks aan te doen. Heel veel plezier en ik ga gewoon stikjaloers naar jullie leuke foto's zitten kijken.

    BeantwoordenVerwijderen