woensdag 19 september 2012

Hulphond Zoran

We lopen net de supermarkt in hangen er allemaal borden op maandag en dinsdag 10% kassakorting, woensdag 20%, donderdag 30%, vrijdag 40% en zaterdag 50% kassakorting. Leuk dachten we. Alleen toen we helemaal binnen waren begrepen we waarom. De C1000 hier word een Jumbo en dit is dus de leegverkoop. Veel rekken waren al goed leeg, het enigste waar nog wat te vinden was waren de rekken met blikken en potten. Daar hebben we dus maar een voorraadje van aangelegd, maar wat eten we vanavond dan. Toen we langs de knakworstjes en hotdogs in blik liepen rende Marco snel terug naar de andere kant van de winkel, want hij had nog één zak witte bolletjes zien liggen.
Het avondeten werd dus broodje knakworst/hotdog. En dat is toen Zoran even liet zien dat hij een hele goede hulphond is. Marco zat rustig te wachten tot zijn eten aan kwam en ik had een hand te weinig. "Hier Zoran, breng jij de Curry even naar het baasje" zei ik tegen Zoran terwijl ik hem de Curryfles aangaf en daarna riep ik naar Marco dat hij Zoran moest roepen. Zoran keek wel even raar toen ik hem de Curryfles gaf en liep ook heel voorzichtig naar Marco toe toen hij hem riep. Hij was natuurlijk bang dat hij op zijn donder kreeg. Hij liet de fles gelijk los toen Marco dat zei en als beloning heeft Zoran natuurlijk ook een lekker knakworstje gekregen.

4 opmerkingen:

  1. Zo he, ik zou het hem gaan trainen met de was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor.
    Kan Zoran ook stofzuigen en dweilen, zo ja, mag ik hem dan terug hebben in Ovezande.
    Gr Bertus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Zoran, geweldig jongen! Alhoewel het natuurlijk veel fijner is als je de knakworstjes mag "dragen".

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje, dat zou ik nooit durven. Volgens mij zou Thorgal direct de inhoud van die fles eruit bijten of met fles en al ergens in ene hoekje kruipen waar ik er zeker niet bij kon. Echt goed van hem!

    BeantwoordenVerwijderen