zondag 17 februari 2013

AVLS wandeling

Na ruim 1½ uur rijden waren we dit jaar weer veel te vroeg daar. Nog even lekker warm in de auto gezeten en daarna wat heen en weer gewandeld en toen kwamen de eerste mensen aan. We mochten zelf groepjes maken en de route gaan lopen. Ons groepje bleef lekker klein, met zusje Dusty, vierjarige reu Mika en border collie Noah. Zoran en Dusty vermaakten zich samen met rennen en gek doen. Mika rende er een beetje achteraan en Noah was druk bezig met zijn balletje.














3 opmerkingen:

  1. Volgens mij hebben jullie het wel naar je zin gehad. Prachtig gebied ook, wist helemaal niet dat daar een losloopgebied was. De moeite waard, zo te zien! Wij hadden een andere wandeling, maar ik hoop je volgende keer weer te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, dat is jammer! Ik was er ook met Do en Doerak, maar heb jullie niet gezien. Mooi foto's, volgende keer laat ik van te voren even weten of ik kom. Kunnen we elkaar opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ze hebben het prima naar hun zin gehad zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen