zondag 29 juli 2012

Wandelen op de Brunsummerheide

Vanmiddag zijn we samen met Zoran en Okami gaan wandelen op de Brunsummerheide. Mijn ouders en zusje waren al lang niet meer daar geweest, dus die wilde ook wel graag een keertje mee. Daarna hebben we ook nog lekker gebarbequed bij mijn ouders, maar tussendoor wel even Zoran en Okami thuis afgezet.
Toen mijn ouders aankwamen bij de afgesproken plek, werd Zoran gelijk helemaal hyper. Marco bleef met hem net op die afstand dat hij niet bij mijn ouders en zusje kon komen en uiteindelijk ging Zoran braaf en ontspannen zitten. Gelukkig gaat dat nu ook steeds sneller.
Met Okami bleef ik eerst wat op afstand om hem wat gerust te stellen. Het eerste stukje moesten ze even aangelijnd blijven en toen kon hij wel even goed trekken, met die vreemde achter hem. Maar hij had zijn staart wel gewoon ontspannen en was ook niet om de haverklap achterom aan het kijken, dus het viel ons nog wel mee. Toen ze eenmaal los konden ging het helemaal super. Okami liep zonder problemen vlak langs mijn ouders en zusje en bleef ook gewoon vlak naast ze lopen wanneer dat even niet anders kon. Ook wanneer hij even vast moest en we op een smal stuk andere mensen moesten passeren maakte het helemaal niet uit aan welke kant hij liep.
Nu dan maar wat foto's.

 Okami en Zoran
 Okami
 Zoran
 Zoran
 Okami en Zoran
 Okami

Okami


Okami koos in de auto toch wel een heel aparte plek om te gaan liggen.
Er is belachelijk weinig ruimte tussen de stoel en de zitting achter,
maar schijnbaar vond hij het comfortable.

2 opmerkingen:

  1. Haha, die Okami. Ik heb het idee dat Zoran de laatste tijd nog wat veranderd is in zijn snuit, of verbeeld ik me dat maar? Erg leuke foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor ons is dat natuurlijk lastig te zien omdat hij dagelijks bij ons is. Maar ik heb toch wel het gevoel dat hij misschien langzaam de breedte in gaat. Hij stond laatst op een bepaalde manier voor me en toen viel me op dat hij nu echt duidelijke varkenshaasjes heeft. Hij heeft nu in ieder geval een duidelijk stuk vlees in zijn flanken, terwijl er op zijn ribben nauwelijks wat bij gekomen is.
    Aan zijn snuit zie ik zelf niet veel verschil, maar het zou dus best wel kunnen. Word hij misschien lichamelijk nu ook volwassener.

    BeantwoordenVerwijderen