donderdag 4 oktober 2012

Weblog wandeling

Aan de baasjes van Odin, Thorgal, Doerak en Sara.

Ik zal even wat data doorgeven wanneer wij kunnen.
Oktober; 13 t/m 21
November; 3, 4, 17 en 18
December; 1, 2, 8, 9, 15 en 16.

Als jullie in een reactie de data opgeven dat jullie kunnen, kunnen we kijken of we een keer allemaal kunnen. Ook gewoon de data opgeven die ik er niet tussen heb staan, want wij zouden ook heel makkelijk doordeweeks een keer een dagje vrij kunnen nemen.

Hopelijk kunnen we snel gezellig met zijn alle ergens wandelen.

9 opmerkingen:

  1. Hey Eva,

    Ik zie toevallig dat jullie in de herfstvakantie vrij zijn... Ik ben dan ook veel thuis. Misschien kunnen we dan een dagje afspreken om te gaan wandelen!

    Groetjes Jen, Didier, Okami en Yuna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor ons is een zondag altijd het prettigste. De volgende zondagen kunnen we in ieder geval:

    21 october, 28 october, 11 november, 18 november, 25 november,
    2 december, 9 december.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,hoi, wij kunnen bijna alle data, alleen de eerste, 13 oktober kan ik niet (Topdog) en 20 oktober, kan ik ook niet, dan heb ik praktijk examen Topdog. Verder kan ik alle momenten.
    Groetjes, Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, oh, ik zag ineens dat ik ook op zondag 28 oktober niet kan. Andere zondagen zijn wat mij betreft geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij ons valt de herfstvakantie een week later maar ik kan ook de 14e, 16e, de 22e, de 25e en in november de 6e, 8e, 13e en 15e,ook zondag de 18e De weekenden in december kunnen we niet maar doordeweeks kan denk ik wel op de dinsdagen en de donderdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, sorry voor trage reactie (ik loop een beetje achter met de blogs). Wij kunnen eigenlijk nooit doordeweeks, wel op een zaterdag of zondag in oktober en november. M.u.v. het laatste weekend in november. Geweldig leuk initiatief! Misschien moeten we dan ook onze mailadressen uitwisselen; dan kunnen we dit in de toekomst oppakken via afspreken.nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijkt erop dat we allemaal op zondag 18 november kunnen. Is het een idee om die datum in de agenda's vast te leggen? Dan moeten we ook nog bedenken waar we met elkaar afspreken. Dat laat ik graag aan jullie over, wij komen wel!PS, inmiddels hebben Okami en Yuna ook een eigen blog, dus die mogen we toch hopenlijk ook verwachten op de wandeling!?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij kunnen! Joepie. Ik weet dan even niet meer zo goed wie Okami en Yuna zijn, maar ik ga dat vast horen.

      Verwijderen
  8. Okami da's die mooie grote bosbruine :-)

    BeantwoordenVerwijderen