zondag 14 oktober 2012

Weblog wandeling

Iedereen gaf zondag 18 november aan als een vrije dag. Als iedereen dan nog steeds kan, zou ik die datum graag vast willen leggen.

De volgende stap is dan het kiezen van een locatie. Ik weet alleen van Doerak niet waar hij woont. Maar als ik kijk naar waar Odin, Thorgal en Sara wonen, leek mij de Loonse en Drunense duinen wel een mooie en centrale locatie. Een half jaar geleden zijn we daar in geweest met een familiefeest. Marco en ik zijn toen natuurlijk even een wandelingetje gaan maken. Vanaf waar wij toen waren, was het 100 meter lopen tot een enorm losloopgebied op een nog enormere zandvlakte. Er omheen is alles naaldbos.

Zouden jullie weer in een reactie aan kunnen geven wat jullie voorkeuren zijn voor een locatie.

Hopelijk tot over een maandje.

9 opmerkingen:

  1. 18 november kan wat ons betreft vastgelegd worden. En de locatie maakt ons helemaal niets uit, als de honden maar los kunnen lopen in een mooi gebied is het voor ons altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik leg hem ook vast en op zich vind ik de loonse en drunense duinen prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sluiten wij ons helemaal bij aan: Loonse en Drunense heide it will be! (wat ons betreft). Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hadden al even op facebook gesproken, maar wat mij betreft is dat ook helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal,

    Helemaal toppie lijkt mij. Over een maand bij de Loonse en Drunense duinen. Maar dat is een groot gebied, is er een specifieke plek en wellicht ook een tijdstip waarop we met elkaar afspreken????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb net een email gestuurd om aan jouw emailadres te kunnen komen, Gerrie. Ik vond het niet zo'n leuk idee om emailadressen hier open en bloot neer te zetten. Aangezien iedereen hier natuurlijk gewoon kan kijken.
    Als ik van iedereen een emailadres (of facebook) heb, zal ik een mailtje sturen om de precieze tijd en plek af te spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn die discretie. Ineke en Gerrie hebben mijn mailadres.

      Verwijderen
    2. Hoi Eva,
      Ik heb je net via facebook een vriendschapsverzoek gestuurd. Dus......
      Ik wacht op je reactie.

      Verwijderen
  7. Ik vrees met groze vrezen dat Thorgal nog niet van zijn wratten af is de 18e! We zijn nu zo'n 3 weken verder en van 1 zijn het er nu 5 geworden. Ik verwacht dat het tij echt wel gaat keren maar heb geen idee of dat over 3 weken allemaal weg is.
    Ik hoop het echt want het lijkt me hartstikke leuk om jullie en de honden te zien maar ik ben er wel bang voor.

    BeantwoordenVerwijderen