vrijdag 11 november 2011

Barbequen

Vandaag was het weer mooi weer en waren we uitgenodigd om bij mijn ouders en zusje te komen barbecuexebn. Mijn zusje en moeder hadden Zoran ondertussen al een dikke maand niet meer gezien, dus zij stonden er wel van te kijken hoe groot en echt wolfachtig hij is geworden.
Tijdens het barbequexebn is hij lekker rustig geweest en heeft hij op zijn bullepees liggen kauwen. Mijn zusje vind de opgewektheid (het opspringen wat daarbij komt) van Zoran maar een beetje eng, maar het gaat al een stuk beter dan de laatste keer dat ze hem zag. Mijn pa heeft schijnbaar een heel dominante houden want Zoran is bij hem altijd heel rustig en onderdanig geweest. Mijn ma negeert hem in eerste instantie gewoon en blijft wat op de achtergrond. Wanneer Zoran dan rustig is dan begroet ze hem pas.
Na het barbecuexebn, toen we weer naar huis wilden gaan, stonden mij pa, ma, zusje en ik binnen even op te ruimen en Marco stond met Zoran buiten te wachten. Schijnbaar dacht Zoran dat hij op water kon lopen. De vijver natuurlijk helemaal zwart omdat het zo donker was, hij snuffelt even en stapt gewoon vooruit. Beide voorpoten erin en koppie onder natuurlijk. Gelukkig had hij de lijn al om en kon Marco hem daaraan nog net tegenhouden en voorkomen dat hij er helemaal in zou vallen.
Het auto rijden gaat ook steeds beter. Voorheen moest hij overgeven wanneer we naar mijn ouders gingen, maar ook naar bepaalde vrienden en naar puppycursus. En de laatste keren heeft hij naar geen van deze bestemmingen overgegeven en op de terugweg ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten