vrijdag 11 november 2011

Eerste sneeuw

Hier heeft het gister voor de eerste keer gesneeuwd..
Het was geen koude, natte sneeuw, die smelt in je handen, maar perfect ronde sneeuw korreltjes.
De dag voordat wij Zoran op zouden gaan halen, was de laatste dag dat ik zou werken in het dierenpark waar ik werkte. Na drie jaar mag je vertrekken. Mijn collega dierverzorgers en mijn collega's van de tuinen en technische dienst hebben mij op mijn laatste dag een cadeau gegeven. Nouja, meer een cadeau voor Zoran. Ik kreeg een enorm honden kussen.
Een tijd geleden had Zoran de complete hoes al gesloopt, dus het kussen lag nu niet meer in zijn kamer. Hij mocht er rustig op liggen en mee spelen als wij thuis waren, maar niet meer als wij er niet waren.
Schijnbaar heeft het gister te dicht bij de traphekjes voor zijn kamer gelegen. Het gevolg is nu wel duidelijk denk ik..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten